Cara-cara nak menang dalam permainan dam !!!



Entri  malam  ni  aku  nak  cerita  tentang  permainan  dam  ni....aku  tau  ramai  yang  banyak  kali  tewas  dalam  permainan  ni  walaupun  korang  cuma  bertarung  dengan  pak cik  kedai  kopi  ja...tambah-tambah  pak cik-pak cik  tu  lak  memang  selalu  main  sah-sah  korang  tewas...

Tapi  tak  apa  sebab  video  di bawah  ini  akan  membantu  korang  untuk  mendapat  strategi  yang  baik  semasa  bertarung nanti...selamat  menonton  dan  semoga  berjaya...





ps : 'lawan  tetap  lawan'

2 comments:

NURUL NADIAH MAMAT said...

dam haji....hihi....
ramai dah pergi haji main dam kat kedai kopi....

TaufiqHafiidh said...

hehehe..tu haji jangka masa pendek...hehehe

top