Si murtad yang menghina agama islam dan Nabi Muhammad !!!!



* Kau  hidup  lagi  boleh  la  eksyen  dengan  Allah  Taala....bila  kau  mati  nanti  semua  tu  tak  kan  berguna  dah.....semoga  Allah  membuka  hatinya...aminnnnn

ps : 'Doakan  supaya  dia  kembali  ke  pangkal  jalan'

9 comments:

Rozuan Ismail said...

apa nak jadi dengan dia ni..menghina islam.. padahal dia islam.. Allah SWT je yang tahu apa hukuman setimpal untuk dia

ckozarith . said...

Allah tahu apa Dia nak buat dgn budak ni. kita yg masih sedar lagi ni, minta2 dijauhkan la dr prangai setan mcm ni,

TaufiqHafiidh said...

Syaitan pun boleh menangis sebab tengok manusia ni lebih jahat dari mereka....Semoga Allah memberi petunjuk kepada manusia di atas...

orangebanana said...

astaqfiruallahalazim , mintak2 lahh die berubahh . dan supaya Allah hindari kita dri jd mcm die . supaya Allah tetapkan iman kite . huhuhu

Mi0r_zEr0 said...

bdk tu dah rosak akhlak nya, iman dh xde... tggu seksaan slepas mati je lg... melain kan dia sempat bertobat...

GAPURA ILMU said...

bila view fb sitt al-wuzara ni mcm dia ni mmg bkn islam yg menyamar jadi islam n menghina agama kita...

ANAMUSLIM said...

A'AH..INNADEENA A'INDALLAHIL ISLAM..
T.kasih ya akhi kerna pmberitahuan..mingkin kalu kita kaji blk latar belakang si fulan tu kta blh memahami p'masalahn sbenarnya..mgkn komen gapura ilmu 2 ad benarnya..b'hati2lah..tp jika boleh mgesahkan yg si fulan 2 masih lgi Islam mka wajb lah kta menasihatinya..sampaikn walaupn sepotong ayat..jazakAllah

Ibnu Khadri said...

Ya Allah..........jangan kau palingkan hati ku & umat islam setelah hidayah yang kau berikan............ya allah ampunkan dosa kaum muslimin & muslimat sama ada yg masih hidup atau meninggal dunia............Ya Allah

AkudanDiaAA said...

Ya Allah jangan la kau palingkan hatiku daripada agama islam..ya Allah selamatkanla keluarga ku dari menjadi seperti manusia di atas...

top