Bijak muridku ini...



Seorang Guru ingin mengetahui sejauh mana kepintaran murid-muridnya. Dia bertanya satu soalan kepada seorang murid perempuan.


Guru : Bila kamu bertemu penjahat yang ingin memperkosa kamu, apa yang akan kamu lakukan ?


Murid: Saya akan menaikkan skirt saya tinggi-tinggi !
...

Guru : HAH ! (terperanjat), lepas tu awak buat apa ?


Murid : Saya akan suruh penjahat tu buka seluarnya.


Guru : Habis tu apa yang ... (Mula Khuatir)


Jeng ! Jeng ! Jeng !


Murid : Lepas tu, saya akan lari. Saya dapat lari laju jika skirt saya diangkat, sedangkan penjahat itu susah nak kejar sebab seluarnya tersangkut di kaki ketika dilucutkan...



Sumber : Oh Lawak


ps : 'Bijak  Gileeerrrrrrr'

2 comments:

Halimatun Sa'adiah said...

kalo pkai suar cm mne 2?

TaufiqHafiidh said...

kalau pakai seluar ??..jom kita fikir sama2..hhhhmmmm...apa yeeee

top