Gambar wanita bertudung sedang bercium !!!



* Astarfirullahalazimmmmm.....aku  jumpa  gambar  ni  kat  Facebook  konspirasi  dan  penipuan  dunia...kalau  korang  nak  boleh  search  kat  Facebook  korang.....

Gambar  ni  memang  sangat  dahsyat  la....Jadi, aku  harap  wanita-wanita  yang  beragama  Islam  kat  luar  sana  jangan  jadi  macam  ni !!!!!

Tak  da  maknanya  korang  jadi  Lesbian....sama  jugak  lelaki  pun  yang  duk  jadi  Gay....buat  rugi  je  semua  tu  dan  silap  haribulan  korang  akan  dimusnahkan  macam  umat  Nabi  Luth  A.S !!!!


ps : 'Jangan  lawan  hukum  tuhan !!!'

13 comments:

Nick said...

wa.. lesbian

amny said...

ggrr!!!apekah???

Inspirationalefeks said...

wow! hahha mcm best ?

mommylavender said...

gillerrrr aih...merosak kan aper yang tersarung kat seluruh tubuh.

alkisah69 said...

bodoh betul depa nie...dah macam x dak agama;...

Rozuan Ismail said...

ayo!! no komenlah..tak nak cakap byk

Atika Aula said...

astaghfirullah hal 'azim~
pe guna nya tudung tu. nak mempermainkan Islam n menjatuhkan maruah org yg bertudung ke?
na'uzubilla hi min zalik.

picairin said...

dunia akhir zaman...

nur kesayanganku said...

bangge ea wt cm ni?? memalukan!!!!
taubat la weh!

Puan tia said...

malu hakak! suka tau burukkan imej wanita bertudung dak2 ni... saje je kot kan...kalau xpakai tudung nnti nampak sgtla plak mukannya...

isshhh xde maruah tul la...

Lelord said...

erk!!!! hadoiii la

Quistina said...

dunia akhir zaman.. mcm ni lah..

ir yien said...

adush terasa malu bg pihak kaum hawa

top