Tandas yang canggih !!!




Syarikat Amerika, Kohler telah menghasilkan sebuah tandas yang berteknologi tinggi di mana ia menampilkan satu kerusi hangat,pembesar suara dan flush mesra pengguna.

Tandas yang diberi nama Numi ini berada di pasaran pada harga US$6,400 (RM19,840), juga termasuk panel skrin sentuh, satu deodoriser, lubang udara paras lantai untuk memanaskan kaki dan satu alat menggerakkan kerusi.

Pada laman web rasminya Kohler berkata,  yang peranti "menggabungkan reka bentuk tidak sepadan, teknologi dan kejuruteraan membawa anda merasai kehalusan dalam keselesaan diri dan pembersihan".

Pengeluar menambah yang kehebatan produk "kecekapan air tiada tandingan", menggunakan sekurang-kurangnya 20% kurang menyiram air berbanding standard 1.6 seperti tandas-tandas gelen.

45cm (17") - tinggi tandas juga termasuk apa yang digambarkan sebagai "besen mencuci pelbagai fungsi yang maju" dan ia datang dengan satu waranti terhad selama tiga tahun.


Sumber : Daily Chilli

ps : 'Kemajuan  boleh  dirasai  ketika  berada  di dalam  tandas'

7 comments:

Rozuan Ismail said...

CANGGIH DAN MAHAL..HEHE..

APA FUNCTION PEMBESAR SUARA?

NAK JERIT KAT ORANG KAT LUAR YANG KITA TENGAH SAKIT PERUT KE.HUHU

TaufiqHafiidh said...

pembesar suara untuk dgr lagu tu...kan ada panel skrin sentuh untuk memudahkan kita pilih lagu...baru la x bosan bila tgh melabur nanti...hehehehehe

IdaNurFieyda said...

hahaha..mcm2 la org putih ni..canggih2 sgt nt selesa ke?hehehe..kang rse semcm je melabur kat toilet yg canggih & mahal..

ieka cyg said...

hehe.gud entry.sgt canggih.tapi mesti de kelemahanye kan ?

Azariah Kamis said...

sungguh canggih
:)

TaufiqHafiidh said...

ye..hebat mcm mana pun mesti ada kelemahannya...kita tungguuuuuuuu

apisv2 said...

selesa2 ;p
apisv2.com

top