CERITA KREATIF AKU PASAL BEN ASHAARI !



Assalamulaikum  semua....ni  1st  time  aku  mengarang  pasal  brader  Ben  ni.....lagipun  ni  pengalaman  pertama aku  mengarang  panjang  itupun  kalau  lebar  la...

Nak  diikutkan  cerita  la...masa  mula-mula  aku  berblog  ni  aku  memg  tak  kenai  langsung  dengan  brader  Ben  Ashaari...aku  pun  mula  tulis  blog  macam  biasa  la....cari  info  sana  sini  sampai  tido  pun  lewat  gileee (dalam  pukui  4  pagi  ja )  sebab  nak  punya  share  info  ngan  orang  lain...

Masa  aku  duk  tgh  buat  blogwalking  tiba-tiba  ada  seorang  kawan  aku  datang  dan  dia  kata 'kau  tak  pegi  blog  Ben  Ashaari  ke ?'.....aku  pun  menjawap  'sapa  dia  tu'....member  aku  pun  kata  dia  tu  antara  Blogger  paling  berjaya  di  Malaysia.....

Aku  pun  menjawab  lak  la 'pehhhhhhhhhhhhhhh...biar  btui  oiii'......terus  dia  pun  tanya  sama  lebai  Google  dengan  menaip  Ben  Ashaari  kemudian  terus  masuk  blog  brader  Ben  ni...

Bila  aku  masuk  ja...aku  tengok  Blog  brader  Ben  ni  memg  simple  je...tapi  bila  tengok  traffic  dan  follower  mcm  bleh  kena  sakit  jantung oooo....rupa-rupanya  brader  Ben  memg  seorang  peramah  dengan  blogger  lain  walaupun  blog  dia  nampak  simple  je ( jangan  pandang  orang  lain  dengan  sebelah  mata  tau )....

Lepas  tu  brader  Ben  ni  rajin  update  lak  setiap  hari...baru  aku  tahu  kalau  kita  rajin  update  Blog  dan  selalu  buat  Blogwalking  memang  akan  berjaya  walaupn  tak  ada  iklan  dalam  blog  kita  tu  kerana  kita akan  dikenali  ramai....

Tambah2 lak  brader  Ben  ni  rajin  share  pengalaman  dia  dengan  blogger-blogger  lain.....tu  memg  aku  respect  sangat2  sebab  bila  dah  berjaya  pun  brader  Ben  tetap  low  profile  macam  blogger-blogger  lain...

pehhhh....to  Brader  Ben  Ashaari...kalau  cerita  ni  tak  terpilih  pun  tak  pa  janji  aku  dapat  bagitau  semua  yang  Ben  Ashaari  ni  IKON  BLOGGER-BLOGGER  BARU & LAMA  DI  MALAYSIA  !!!!

sekian,terima  kasih

ps : 'kami  menyokong  Blogger  Malaysia'

8 comments:

Fyqa said...

singgah dri belog abg beng



http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/03/cerita-kreatif-aku-pasal-ben-ashaari.html

;D

TaufiqHafiidh said...

beyeh2...hehehe

TaufiqHafiidh said...

okeh....on the way

Ben Ashaari said...

thanks bro !

Anonymous said...

Salam singgah dri blog EN.BA =)

Prince said...

"nice entry... :)
jom ktahui plbagai info mngnai dunia n akhirat di blog prince.... :)"

prince datang dari blog bro ben..:)

TaufiqHafiidh said...

wokeh...terima kasih semua !!!!

NiSha said...

hye
dtg dari blg abg ben
http://heandsheloves.blogspot.com/
>NiSha<

top