Wanita ketagih makan kerusi sofa....

Eating disorder ... Adele Edwards is addicted to munching household goods
Tabiat  makan  yang  pelik.....Adele  Edwards  menjadi  ketagih  memakan  barang-barang  perabutnya.


Dia  akan  makan  sesuatu  yang  elastik, getah  atau  apa-apa  objek  yang  dijumpai  di dalam  rumahnya seperti  biasa  tetapi  dia  lebih  meminati  bahan  polyester  di  dalam  sarung  sofanya.

Dia  yang  dianggap  'pelik'  juga  telah  memakan  8  sofa  dan  5  kerusinya. Doktor  telah  memberi  amaran  kepadanya  kerana  ketagihan  itu  boleh  menyebabkan  kematian.

Dia  berkata  tidak  dapat  menghentikan  ketagihan  itu. 


Deadly ... mum Adele eats the polyester stuffing in sofa cushions
                                          Merbahaya....Sarung  sofa  yang  telah  dimakannya.



Sehingga  sekarang  doktor  meminta  dia  menghentikan  juga  kerana  boleh  menyebabkan  keracunan  yang  teruk.

Teman  lelaki  Adele, 26  tahun  juga  merayu  supaya  dia  menghentikan  tabiat  buruknya  itu.

Tetapi  selepas  20  tahun  dia  meninggalkan  ketagihannya  itu  baru  sekarang  dia  takut  anak-anak  akan  kehilangan  dirinya.

Adele  berkata  di  dalam  rancangan  televisyen  US  iaitu  My  Strange  Addiction, 'saya  takut, saya  tidak  pernah  makan  sofa  di depan  anak  saya, saya  juga  tidak  mahu  mereka  mengikut  tabiat  saya  ini'.


Sumber : Thesun

ps : 'Jangan  makan  yang  pelik-pelik'

0 comments:

top