Kisah lif






Pada satu hari Bedah dan bapanya datang ke Kuala Lumpur dan pergi ke shopping mall...
Anak beranak nie baru first time datang Kuala Lumpur, sebelum nie asyik dok memerap kat kampung... Jalan punya jalan, akhirnya Bedah terpandang lif, lalu dia pun tanyalah bapak dia....
" Pak, itu amenda pak ?"
Bapak menjawab," Entah lah nak....bapak pun baru kali ini nampak menatang tuh...."

Tak lama lepas tu seorang nyonya tua terbongkok-bongkok, tergigil-tergigil pergi ke dinding dan menekan butang lif tersebut.....lif pun terbuka lalu nyonya masuk ke dalam lif dan lif tertutup.....tidak lama kemudian lif terbuka...

TINGGGG !!!!!
keluarlah seorang amoi yang punyalah cun macam Maya Karin...
lantas berkatalah bapak si bedah kepada Bedah...


"NAK ! KAU PERGI AMBIK EMAK KAMU BAWAK KEMARI,
KITA MASUKKAN DIA DALAM GUA AJAIB NIH....CEPAT !!!


Sumber : Oh Lawak

ps : 'Macam  cerita  senario'

4 comments:

Abdul Rasyid Tajuddin said...

haha...aku nk suwo king kenny masuk..jd muda men tok LFC...semua semua lagend2 LFC masuk tok jd muda...hahahahhaha

TaufiqHafiidh said...

hahaha..aku sokongggggg

Halimatun Sa'adiah said...

aduuhhh...sempit pemikiran....
sian org kpg diperslhkn..

RIAN said...

mana ada orang dungu sampai macam tu skali kot. hahah,

top