Evo 10 PDRM terlibat dalam kemalangan lagi !!!





* Kita  tak  boleh  menyalahkan  anggota  polis  yang  memandu  kereta  ni....kemungkinan  ada  kegagalan  teknikal  yang  menyebabkan  ia  terlibat  dalam  kemalangan  lagi....tapi, keadaan  kereta  polis  ni  agak  teruk  jugak  la....




Sumber : kerenah.com


ps : 'Polis  pun  kena  berhati-hati  jugak'

2 comments:

messy_mess said...

laju ngat tuh kot ~
tp evo biase jrg lak xcident huhu

undulated said...

waaaa...sayang nye...kalau la dapat kete evo macam tu pon dah puas ati...pe2 pon accident boleh berlaku kat mana2 je... =)

top