Koleksi video kelakar made in orang utara !!




Pakat-pakat  mai  sini  aku  ada  benda  nak  habaq  ni....entri  kali  ni  pasai  video-video  lawak  yang  terbaik  dari  utara....aku  hanya  dapat  masukkan  4  video  yang  aku  rasa  best  ja  klu  hangpa  nak  lagi  terpaksa  la  hangpa  pi  cari  sendiri  kat  arkib  Youtube  tu.....hehehe.....jom  pakat-pakat  tengok / usha  video  yang  memg  kawwww  kat  bawah   ni...














ps : 'Utara  Selatan  Timuq  Barat  adalah  SeMalaysia'

2 comments:

D i n said...

bruce lee jitra kedah mengamok~~~..

dialog anak ku sazali tak boh mnyak yg lawak: "ni pak sarong kusyen tak tukaq lagi dah tiga kali raya dah ni malu pak oi" kah3 lawak2

TaufiqHafiidh said...

hahaha...minyak mahai sgt smpai x mampu nk tukaq sarung kusyen tu...hahahah

top