Cara-cara untuk meningkatkan signal wi-fi anda...




Entri  kali  ni  tentang  wi fi  lak....wi-fi  ni  merupakan  jaringan  internet  tanpa  wayar  yang  paling  popular  pada  masa  kini....tambah-tambah  sekarang  ni  dah  tak  berapa  ramai  orang   pakai  internet  yang  kabel  LAN  lak....lagipun  wi-fi   ni  murah  dan  jimat  ruang  berbanding  kabel  LAN  yang  nak  kena  pasang  wayar  la  serta  setup  sana  sini  lagi.....

Tetapi  wi-fi  ni  kadang-kadang  leceh  jugak  terutamanya  kalau  liputan  tak  kuat  la, bila  hujan  je  mesti  terganggu  dan  apa-apa  la....kat  bawah  ni  korang  bleh  layan  video  bagaimana  nak  meningkatkan  liputan  wi-fi  ke  laptop  atau  PC  korang.....layannnnn









ps : 'no  internet  no  blog-blog'




2 comments:

niq said...

hahaha...xder keje nk letak hp cam tuh..:P

TaufiqHafiidh said...

teknologi beb...haha

top