Mari Berkongsi Tandas

Sebelum  ni  aku  pernah  la tengok  tandas  yang  unik  di  dunia  tapi  tandas  yang  satu
ni  betul-betul  menarik  perhatian  aku la....mana  tak  nya  amalan  berkongsi-kongsi  sampai
boleh  di  bawa  ke tandas  lak....gila  kentang  betul  diorg  ni....setakat  kongsi  kereta,
kongsi  bilik  air, kongsi  katil (ehem2), kongsi  raya  dan  pelbagai  kongsi  (kecuali  kongsi  isteri)  masih  boleh  diterima  ramai  tapi  yang   ni  aku  tak  tau  la....




Macam  mana....korang  selesa  nak  berkongsi   guna  tandas  macam  ni....ada  jugak  teman  berborak  ye...Kalau  aku  lebih  rela  guna  tandas  single....lg  'feeling'....hehehehehe


ps : 'hormati  aurat  anda'

1 comments:

Rahimah Zahari said...

kat mna ni ? ?...harhar..dasyat kott share toilet uh

top